Event DJ Drive-in Show...
Where the party starts!!!

Wat bieden wij en hoe werken wij?

Wat is nu eigenlijk een drive-in show? Een drive-in show is een mobiele discotheek. De DJ neemt zijn eigen licht- en geluidset mee en zet deze neer op locatie. De DJ heeft hiervoor in principe enkel een stroomvoorziening nodig en voldoende ruimte voor de installatie om een geweldige audiovisuele show te kunnen geven. Afhankelijk van de grote van de drive-in show werken we met één DJ of twee DJ’s. Een drive-in show is vooral geschikt voor besloten feesten zoals bruiloft, verjaardag, personeelsfeest, etc.

Event DJ biedt de volgende diensten aan:

  • DJ zonder apparatuur;
  • DJ met DJ meubel en geluidsinstallatie;
  • DJ met DJ meubel, licht- en geluidsinstallatie.


De voordelen van een dj met drive-in show:

  • De DJ beschikt over een grote muziekcollectie, zodat er nummers kunnen worden gespeeld die verschillende generaties aanspreken. Afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever is het dan ook mogelijk om verzoeknummers aan te vragen of een bepaalde muziekrichting aan te houden bij bijvoorbeeld themafeesten.
  • Een goede DJ is in staat het publiek "te lezen" en daarop in te spelen. Als hij bijvoorbeeld merkt dat een nummer niet goed aanslaat, kan hij makkelijk overschakelen naar een nieuw nummer.
  • Een DJ met drive-in show zorgt niet alleen voor de muziek, maar kan om de sfeer te vergroten een lichtshow op maat en extra’s zoals confettishooters en bellenblaasmachines aanbieden.
  • Een DJ heeft in principe weinig ruimte nodig en kan de licht- en geluidsinstallatie afstemmen op de grote van de locatie en het aantal te verwachten gasten.
  • Een DJ hoeft geen pauze tijdens het feest in te lassen. Hierdoor kunnen de gasten heel de avond lekker blijven dansen.
  • Een DJ met drive-in show is meestal goedkoper dan een band.


Ok, ik heb interesse in een DJ met drive-in show. Hoe gaat dit bij Event DJ in zijn werk?

  1. Fijn dat u interesse in ons heeft! Allereerst neemt u via de mail, telefonisch of via Facebook contact met ons op. Wij adviseren om het contactformulier te gebruiken wat te vinden is onder het kopje  Contact op deze website en deze zo volledig mogelijk in te vullen. Vervolgens kijken wij of we op genoemde datum beschikbaar zijn. Indien wij beschikbaar zijn dan reserveren we deze datum in onze agenda om dubbelboekingen te voorkomen. Mochten we desbetreffende datum niet beschikbaar zijn dan stellen wij u daarvan natuurlijk op de hoogte.
  2. De DJ neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek om uw wensen in kaart te brengen en de mogelijkheden te bespreken. Het kan de DJ helpen om daarbij de gewenste locatie te bezichtigen of foto's van de locatie te laten zien. Op die manier kan hij u een passend advies op maat geven. Tevens worden muziekgenre(s), openingsdans, spelletjes, het gebruik van de microfoon, etc besproken. Belangrijk is ook om aan de DJ kenbaar te maken welke muziek u absoluut niet wenst! Het streven is dat de DJ die met u contact opneemt ook uw eerste aanspreekpunt is en op uw feest de drive-in show verzorgd. Wij vinden het belangrijk dat er een goede klik is tussen de DJ en de opdrachtgever.
  3. Na uiterlijk 5 werkdagen ontvangt u van ons een vrijblijvende offerte. De eindprijs genoemd in de offerte is een all-inclusive prijs. Dit betekent dat in de prijs alle kosten zijn opgenomen en er geen extra kosten berekend zullen worden met uitzondering van onvoorziene meerkosten zoals parkeergeld en extra draaiuren. Deze offerte is in principe 15 dagen geldig na dagtekening. Als u de offerte niet accepteert of niet reageert dan vervalt de offerte en zal de datum weer vrij gegeven worden in onze agenda. De geldigheidsduur van de offerte kan afwijken wanneer het evenement op korte termijn plaatsvindt. Dit zal dan duidelijk vermeld worden op de offerte. Indien u de offerte accepteert dan sturen wij u een overeenkomst met daarin opgenomen alle afspraken en wensen die besproken zijn. Deze overeenkomst stuurt u bij akkoord ondertekend terug. Pas dan is de overeenkomst bindend.
  4. Mocht er in de periode voor het evenement nog vragen, aanvullende wensen of veranderingen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met uw DJ. Mochten uw aanvullende wensen of wijzigingen invloed hebben op de afgesproken prijs dan zullen wij u daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen en passen de overeenkomst in overleg aan. Uiterlijk een week voor het evenement zal de DJ contact met u opnemen om alle afspraken nogmaals door te nemen en te bevestigen.
  5. Op de dag van het evenement zorgt u dat wij op het afgesproken tijdstip toegang hebben tot de locatie. Afhankelijk van de toegankelijkheid van de locatie en grote van de drive-in show en dus de benodigde opbouw tijd is dit meestal 1 á 2 uur voordat de eerste gasten arriveren. Ons streven is om helemaal klaar te zijn met de opbouw voordat de eerste gasten op locatie verwacht worden. Op het afgesproken tijdstip zal de DJ beginnen met de muziek en kan uw evenement beginnen! Op afgesproken tijdstip en zonder tegenbericht zal de DJ het laatste nummer aankondigen door de microfoon en daarna de muziek uitzetten. Wij beseffen maar al te goed hoe vervelend het kan zijn als het feest goed op gang is en de DJ dan de muziek uit doet. Daarom is er altijd de mogelijkheid tot overleg om wat langer door te gaan. Hiervoor zullen dan echter extra kosten in rekening gebracht worden. Als het feest is afgelopen dan wordt de licht- en geluidsinstallatie weer volledig afgebroken en ingeladen. Dit duurt ongeveer 1 tot 1,5 uur.
  6. In principe betaalt u de DJ het afgesproken bedrag contant vlak voor of gelijk na afloop van het evenement. Ook kunt u betalen door middel van een bankoverschrijving. De uiterste betaaldatum staat vermeld op de factuur.
  7. U kijkt tevreden terug op een onvergetelijk en geweldig feest!